Referát z akce Morava - Bořetice - Kraví Hora - Lednice

29. srpna 2006 v 9:58 | KAT |  Referáty z akcí
FOTO-výběr publikován v rubrice FOTOGALERIE. Jsou to jen náhledy. Nedají se vložit v plné kivalitě a jen výběr některých (KAT).
Fotky jsou seřazeny časově obráceně, proto prohlížejte odspodu vpravo směrem vlevo a řady postupně nahoru.
Pro nečleny klubu, nemající přístup do klubové sekce, zveřejňuji referát z akce Morava od Ivy Krejčové:
Zdravím všechny Pekelníky!smile
Podávám krátký referátek z průzkumné cesty na Moravu.
Vyjížděli jsme z Liberce ve složení Míra, Danda, Iva a Black autem a Vláďa s Luckou Homolkovic, každý na svém stroji, za mírného deště. Podle předpovědi se mělo vyčasit - ale věřte jim!! Očekávali jsme naprosto vše confused. Karel s Janinou vyjížděli ze Semil a společné setkání bylo naplánováno do obce Konecchlumí, což se nám i povedlo. Po krátké pauze jsme se hnali závratnou rychlostí přes vesničky na Hradec Králové a poté do Koliby na oběd. Ten probíhal na etapy, protože se nejspíš báli, že jim utečeme s nádobím a nenechali nás jíst venku.frown V té době už nám svítilo sluníčko a u kávy jsme seděli v tílkách, jen Kája si musel schovávat přecpaný břuch. Po obědě nás vedla cesta do westernového městečka v Boskovicích (samozřejmě se zastávkou na kávu a kouřovou ve Svitavách), kam jsme dorazili na parkoviště a opět řešili problém motorek. Svázat kola? Kam s bagáží? a pod. Parkoviště je totiž vzdálené od vesničky a nehlídané. Pouze v případě noclehu je možné vzít stroje sebou. Proto Mirek zůstal u mašin a my ostatní šli na kukačku. Prostor byl prázdný asi tak jako doly za deště a nic se tam nedělo. Je pravda, že jsme dlouho nepobyli a moc to ani neprošli, jen jsme domluvili možnost noclehu na další noc. V sobotu měl být country bál a program.Jen spaní už bylo obsazené. Možnost postavit stany však nezavrhli.
Naše skupinka pak pokračovala dál, podle Kájového fahrplanu do Bořetic na Kraví Horu, což je vinařská oblast složená jen z vinných sklípků. Zamířili jsme přímo k čestnému členovi našeho klubu - Ivanu Švástovi. Když pominu vřelé přijetí, krátký pokec a ubytování, vrhli jsme se všichni do sklípku. Ten byl opravdu moc příjemný. Vláďa prohlašoval shodně s Mirkem a se mnou, že víno pro nás není, že nám nedělá dobře, že nepijeme.
První sklenka vína však chutnala výtečně, s druhou jsme věděli,že to zdaleka nekončí, těch sudů tam bylo ještě spousta. Byla to opravdu kvalitní a velmi dobrá vínečka. Po čtvrté ochutnávce na hladový žaludek nám to všem už pěkně kecalohappyhappy a moc se nám tam líbilo. Cesta ze sklípku vedla asi 10 pískovcovou štolou do kopce do přípravny. Tam pro nás bylo uchystané pohoštění, kterého jsme v tuto chvíli v zájmu vlastního zdraví a rozumu využili. Cestou nám byly načepovány džbánky pro další konzumaci. K ochutnávce dalších vín se pak odhodlal už jen Mirek tuším s Karlem. Vyvrcholením celého příjemného večeru bylo ve čtyři hodiny ráno poslech vtipů a nemravných pohádek na dobrou noc v podání všech zúčastněných, hlavně ovíněných Karla a Mirka a k velké radosti cizích nocležníků o parto nad námi. Moc se nevyspali.angry
Druhý den časně ráno (asi v poledne) jsme vyrazili za zážitky do Lednice. Naplánovaná byla prohlídka zámku. Po vstupu do zámecké zahrady však viděla Janička s Luckou chlapy s ptáky v ruce a tak jsme se museli vydat po šipkách za ptáčky. Viděli jsme naprosto úžasné vystoupení dravých ptáků, asi hodinový program se zábavným a poučným výkladem. Do zámku jsme se tedy nedostali,což nám až tak nevadilo,protože se to možná povede při výpravě klubu příští rok a většina z přítomných tam už byla. Při obědě v jedné lednické restauraci (mimochodem moc dobré jídlo) k nám přišel motorkář a ptal se Mirka, zda je z PD. Bylo moc fajn,že nás znají a poznají už i na jihu. smile
Cestu na country bál jsme zavrhli a vrátili se k Ivanovi na vínko. Na příští rok bude lépe si noclehy ve western.městečku zajistit dopředu, což je dobrá zkušenost. U Ivana byla společnost asi 60 lidí (patřili mezi ně i spolunocležníci z vrchního patra), cimbálovka a zábava s vínečkem a zpěvem až do ranních hodin. Moc jsme se nevyspali. oh wellsmile
Byla neděle a my pomalu začali balit na cestu domů. Po ranní kávě a hygieně Homolkových jsme mohli vyrazit. Já s Mirkem na obchodní návštěvu do Pohořelic a ostatní směrem k domovu. Celý víkend byl ve znamení pohody, smíchu, dobré zábavy.
Sklípek je omezen kapacitou asi na 60 míst. Věřím proto,že účast na této akci příští rok bude početná,abychom za sebou nechali jen ten nej...dojem a měli jen ty nej... zážitky. Ivan je výborný společník i hostitel a okolí je naprosto úchvatné. Nedá se to vše stihnout za jeden den a to ani nemyslím na časové omezení z důvodu zbytkového alkoholu. happy
Mějte se zatím všichni úžasně a zbytek své cesty vám možná popíše Karel, když se mu bude chtít.
Reakce Karla (KAT)
Musím poděkovat za krásný referátek z naší soudružské výpravy na Moravu.
Již druhý den mi nejde NET a tak využiji soudní připojení z práce.
Myslím, že popis cesty Ivy je vcelku vyčerpávající. Jen některé zajímavé podrobnosti a fotky se pokusím dodat nejen sem, ale i na stránky pekelne-doly.cz. Sem protože Homolkovi a ani Janina nemají přístup do klubové sekce a výlet byl určen všem.
Myslím ale, že Janina (můj baťůžek na Moravu) patří již plně Pekelným Dolům a měla by s přihláškou dát co nejdříve zápisné.
I před Luckou na své Hondě smekám skalp. Jela fakt perfektně a to jsem to někde na dálnici jel až 160 km/hod (místy kousek 170km/hod). Jen asi pro Láďu s Yamahou 1200 to bylo blues.
Mirek si vyzkoušel, jak se vyměňuje kolo u auta a dokonce našel i rezervu a vůbec nenadával.
Můj antiradar nezaznamenal po celé trase jediné měření a navigační GPS nás spolehlivě vedla po okolních výletech. Cestou si také vyzkoušeli Mirek s Vláďou střelbu z luku a kuše na střelnici v lednickém parku. Podle výsledků tam už žádný zbytkový alkáč asi nebyl.
Poděkování patří také manželce Ivana (sklepmistra), která se nám druhý den věnovala s péčí mamky.
Také Sombréro nás podporoval SMS-kami a dokonce nám chtěl v neděli vyjet naproti, ale počasí tady mu v tom zabránilo. Bylo zřejmé, že měl nutkání aspoň trochu dohnat, o co přišel.

... a teď mě napadá, že sezóna ještě nekončí a rodí se mi v bedně další plán na "rodinný výlet" Pekelníků ve formě víkendové dovolené (Slovensko - Piešťany, Jižní Čechy - exkurse piva, Západní Čechy - Františkovy lázně, solné jeskyně, Loket, Kynšperk nad Ohří atd.).

Karel

2 lidé ohodnotili tento článek.